Известие

Collapse
No announcement yet.

Какво се гресира по колата?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Какво се гресира по колата?

    Колеги ,може на някой да му е смешен въпроса ,но писах на търсачката и нямаше резултат,интерисуваме какво се гресира по колата и най вече може ли да се гресират главините и има ли някаква възтановяваща грес?
    АР 156 1.8 ТС 2000г

  • #2
    Новите автомобили са с капсуловани лагери, не се гресират. Гумено-металните съединения по окачването (тампони, втулки, шарнири) също не се нуждаят от поддръжка. Виж ако си с полиуретан, там е друга бира. Иначе помня как баща ми гресираше едно време шенкелите на Волгата Ама това е автомобил мнооооого далече от алфата като концепция.
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      Благодаря ти колега за изчерпателния отговор , щом няма какво да се гресира админите да заключат темата, извинявам се пак за тъпия въпрос.
      АР 156 1.8 ТС 2000г

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
        Новите автомобили са с капсуловани лагери, не се гресират. Гумено-металните съединения по окачването (тампони, втулки, шарнири) също не се нуждаят от поддръжка. Виж ако си с полиуретан, там е друга бира. Иначе помня как баща ми гресираше едно време шенкелите на Волгата Ама това е автомобил мнооооого далече от алфата като концепция.
        не съм много съгласен, лагерите на главината могат да се разглабят и да се смени греста!

        Comment


        • #5
          Пантите на вратите също може да се гресират, ако са поръждясали или скърцат
          _______
          146 JTD - ex
          Renault Megane II 1.5 dci - ex

          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от rankovtsv Покажи съобщение
            не съм много съгласен, лагерите на главината могат да се разглабят и да се смени греста!

            Колега, продават се цели главини, няма как да ги гресираш - още повече че са със сепаратори, а и няма как да ги избиеш и след това да ги набиеш отново и да очакваш тоя същия лагер да върши някаква работа след това
            За гресиране си следи единствено маншоние на каретата гледай да няма някой скъсан и карето да е останало сухо - тогава заминават за нула време
            sigpic
            Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
            Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
              Колега, продават се цели главини, няма как да ги гресираш - още повече че са със сепаратори, а и няма как да ги избиеш и след това да ги набиеш отново и да очакваш тоя същия лагер да върши някаква работа след това
              За гресиране си следи единствено маншоние на каретата гледай да няма някой скъсан и карето да е останало сухо - тогава заминават за нула време
              Абсолютно. Тоя лагер направили си пробега си отива и освен да се повреди при отварянето му ,нищо друго не може да се очаква, дори и да прелива от грес ефекта е нулев. Заводската му грес вътре си му е пре достатъчна.
              sigpic Alfasud/156 1.8ex
              156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

              Comment


              • #8
                е добре щом знаете

                Comment


                • #9
                  Гресирам всичко, всяка гайка, всяка резбичка, всяко болтче по ауспусите и колекторите, всички носачи, втулки, шарнири, маншони - изобщо не жаля грес......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                    Гресирам всичко, всяка гайка, всяка резбичка, всяко болтче по ауспусите и колекторите, всички носачи, втулки, шарнири, маншони - изобщо не жаля грес......
                    така е иначе водата си казва думата рано или късно

                    Comment


                    • #11
                      Мда, ако вали секи ден, може и да си каже думата......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment

                      Working...
                      X